Office Coordinator

Máte zkušenost s pozicí asistentky vedení a hovoříte anglicky? Jste vyzrálá osobnost a máte reprezentativní vystupování? Hledáme někoho samostatného, komunikativního a organizačně zdatného.

Máte výborné organizační schopnosti a reprezentativní vystupování?
Jste energická a akční osobnost, která ocení různorodost dané pracovní náplně?
Domluvíte se anglicky?
Máte uživatelskou znalost MS Office?….PAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS

NAUČÍME VÁS VŠE POTŘEBNÉ, HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE:

  • zajišťování základních provozních činností kanceláře
  • správa firemních vozidel (parkovací karty, pojišťovny)
  • příprava podkladů pro reporty – evidence a kontrola nákladů na jednotlivé projekty, evidence vykázaných konstrukčních hodin
  • rezervace letenek a hotelů pro účely služebních cest včetně schvalování faktur
  • organizace zákaznických návštěv včetně zajištění občerstvení a taxi
  • pomoc s organizací firemních událostí
  • řešení operativních úkolů a požadavků
  • komunikace napříč organizací

Budete tím, kdo svojí aktivitou zajistí dobré zázemí svým spolupracovníkům, pro které budete duší kanceláře.

Vaše zkušenosti umíme ocenit, můžeme Vám nabídnout:

  • zajímavé finanční ohodnocení včetně bonusového systému,
  • moderní prostředí rodinné výrobní firmy,
  • další vzdělávání,
  • příspěvek na stravování,
  • 5 týdnů dovolené,
  • příspěvek na Multisport kartu
  • služby závodního lékaře.